neděle 15. března 2015

Nedělní večery

Musela jsem napsat krátký článek o mé situaci. Otázka zní: Taky tak nesnášíte nedělní večery?
    Taky tak nesnášíte nedělní večery? Já se většinou nudím,nebo si jdu číst. Jenže i přes to, že něco dělám, tak na mě padá tmavá opona. Čeho? Nervozity ze školy, nevrlosti z ranního vstávání a dneska to je i strašně mrzutá nálada z toho, že mi odjíždí kamarádka na celý týden na hory. Co já si bez ní počnu? (Jelikož jsme na blogu, tak jí říkejme Eliz) Eliz si bude lyžovat a já se budu muset učit. Nechce se mi do školy. Děsím se, co zase budeme psát a já to zvořu i přes to, že jsem si myslela, že to umím. Prostě nedělní večery jsou tu, aby nás stresovaly. Vsadím se, že se v těchto chvílích odehrává na zemi nejvíce sebevražed. Když jste v depresi, tak vás to jen přesvědčí o tom, ukončit svůj život. Což samozdřejmě neznamená, že mám v plánu se zabít. A co vy? Taky nemáte rádi nedělní večery?

Žádné komentáře:

Okomentovat