úterý 17. března 2015

TAG-knižní náhrdelník

Účastnila jsem se nového TAGu s názvem TAG-knižní náhrdelník. Zajímavý název svědčí o originalitě, takže pokud chcete vědět více, pokračujte dál...



Na TAG-knižní náhrdelník jsem narazila na tomto blogu a vážně mě zaujal. A jelikož jsem neměla nic lepšího na práci,tak jsem se hned pustila do jeho zpracování. A jelikož žádný takový náhrdelník nevlasním

PRAVIDLA:
- Náhrdelník musí mít alespoň 3 přívěsky.
- Symbol musí být na obálce (nebo i v názvu knihy), která je vydaná (nebo bude) v češtině!
- Vyfotíte svůj náhrdelník :) (měl by být váš, ale pokud nemáte a chtěli by jste tag udělat tak si nějaký půjčte/najděte)
- Knihy, které přiřadíte ke svému náhrdelníku jste nemuseli nutně přečíst.
- Bylo by dobré dát do TAGu, fotky obálek knih o kterých budete mluvit, abychom se mohli přesvědčit, bylo by lepší tam ten symbol vidět.
- Měl by to být náhrdelník ne náramek..

A jelikož žádný takový náhrdelník nevlasním, tak jsem musela pořádně zahledat na internetu, než jsem vhodný našla. (To by jste nevěřili, jak to bylo složité) I přes to, jestě nejsem úplně spokojená, protože najít vhodné knihy bude ještě těžší. Taky doufám, že jsem ty přívěsky správně pojmenovala, protože podle mě jsou to neidentifikovatelné přeměty.


Delfín- Palác modrých delfínů (Brigitte Riebeová)
velryba - Srdce, míč a velryba (Vlasta Pospíchalová)
 klíč- Klíč
zajíc- Zajíc s jantarovýma očima (Edmund de Waal)

Knihy mimo klíče neznám. Příště si pořídím lepší náhrdelník :D Rozhodně se do TAGu taky pustte :)






2 komentáře:

  1. Odpovědi
    1. No nevybrala jsem si moc vhodný náhrdelník, takže doufám, že ty vlastníš nápaditější :D

      Vymazat