úterý 10. března 2015

Zombie Apocalypse Book TAG

Zombie Apocalypse Book TAG

Tento TAG byl mojí derniérou. Tedy líbil se mi víc než ten první, takže se možná bude můj Zombie apocalypse tým líbit i vám.
Asi si říkáte, co to je za kravinu, ale možná vás to překvapí. Narazila jsem na tento TAG u Eliz a opravdu mě zaujal :D. Je to jednoduché a vtipné. Tak, co to vlastně je? Vytváříte si svůj tým pro případ, že by nastala Zombie apokalypsa :D A to tím způsobem, že si vyberete 5 knížek a na každou otázku odpovíte tím, že otevřete knížku na libovolné straně a odpovědí je jméno na které jako první narazíte. Pochopili jste?

 Tak tady jsou knížky, které jsem si vybrala: (Jenom jsem pozdě pochopila, že měli být vlastní :P Já je nevlastním, jsou z knihovny....)

 

A tady můj tým:

Archiv
1. Kdo by při zombie apokalypse zemřel jako první?
Wesley
Cože? Tak to je opravdu špatný! Chudák kluk!
2. Koho bych strčila zombíkům do náruče, abych se zachránila?
Carmen
Tak proč ne? Stejně to byla pěkná mrcha!

Jsem zlomená
3. Kdo se jako první promění v zombii?
Adam
Sice je to jedna z hlavních postav, ale ráda ho nemám...
4. Kdo mě strčí do náruče zombíkům, aby se zachránil?
Julliete Ferrasová
No teda! A to tvrdí celou dobu, že nechce nikoho zabíjet! To jsem od ní opravdu nečekala. Pitomá hlavní postava....

Dýchání pod vodou (1. díl Hvězdy) Alex Flinn
5. Idiot týmu
Caitlin
A to mi přišla docela rozumná. Chudák :D Ale to má z toho, že si pořád hlídá váhu!
6. Mozek týmu
Tom
No docela rozumný je... mohlo to být přece jen horší

Šifra
7. Medik týmu
Hi
Uf... a jsme ztraceni... asi to vzdávám
8. Expert na zbraně
Whitney
Tak to je opravdu náš konec.... Myslím, že ona zná jenom značky laků.. :D

Fenomén
9. Rváč týmu
Anden
Uf... už jsem se lekla, že to opravdu nemá cenu, ale Anden by snad něco mohl umět
10. Kapitán týmu
Day
Tak to je ten pravý!!! Myslím, že to vyjde!

Sice jsme marní ve zbraních, ale Day nás snad zachrání... Štve mě ta mrška Julliet !!! grrr....



Žádné komentáře:

Okomentovat