úterý 10. března 2015

WONDERFUL FAMILLY TAG

WONDERFUL FAMILLY TAG
Tak jsem jednou večer přemýělela a napadl mě nový TAG :D Nadchla jsem se a hned ho zrealizovala. Chcete vědět, kdo by byl vaší pravou rodinou?


Tento projekt spočívá v tom, že si k ruce vezmete šest knih, které jsou alespoň trochu známé a máte je právě doma.
Pak odpovídáte na zadané otázky tak, aby odpovědí bylo první jméno na stránce, kterou náhodně otevřete. Z každé knihy vybíráte dvě jména.
Jestliže vám vyjde mužská postava knížky (např Day z Legendy na vaši novou matku...) máte další pokus!
(pokud jste to nepochopili nechte se inspirovat minulým TAGEM zde zde


Členové tvé rodiny
  1. máma
  2. táta
  3. sourozenec 1
  4. sourozenec 2
  5. děda
  6. babička
  7. teta
  8. strejda
  9. domácí mazlíček
  10. životní partner
  11. nejlepší přítel
  12. nepřítel
Mé knihy:

Jdeme na to!
Rudá jako rubín
  1. máma: Leslie (netuším jestli je výhoda mít za matku Gwendolyinu potrhlou kamarátku, ale když už, tak proč vlastně ne?)
  2. táta: Whitman (out... tak to jsem dopadla! Takový nevrlý učitel... Ale je sexy :D)
Fenomén
     3.sourozenec 1: Kaede (Jéé ... ach ne! No co by jste ale od Leslie a Whitmana - nevyzrálé matky- čekaly?)
    4. sourozenec 2:Day (co se dá dělat... KDYŽ JÁ HO TAK NESNÁŠÍM :P !!!)
MILION SLUNCÍ
    5. děda: Syn (ha ha ha :D tak tohle je vážně vtipný... Může to být ještě horší? Snad jen, kdyby mou bábí byla Amy :3)
    6. babička: Victria (Syn a Victria? Nějak jsem to v knize nepostřehla... vy snad ano? :D)
Panika
    7. teta: Nat (jeliož jsem tu knihu ještě nedočetla je tu nepatrný problém... Stejně nejsem z Nat nijak zvlášť nadšená...)
    8. stejda: Jack (fajn až zjistím, kdo to je dopíšu, jestli aspon stejda je ten pravý :D)
JSEM ROZOHNĚNÁ
    9. domácí mazlíček : Alia (v knize není nějak podstatnou postavou.. taková milá a tichá! Vyloženě se na mazlíčka hodí :D)
    10. životní partner: ... chvíle napětí... (prosím ať to není Adam !!! Prosíím!!!)
                                    Kenji !!! (fajné mohlo to být o dost horší :D Kenji je fajn týpek!)
Jedou ano, dvakrát ne
    11. nejlepší přítel: Olivia (tak to je děs.. není mi sice nijak extra protivná, ale nejlepší přítel?)
    12. nepřítel: Olivia (je to asi osud.. mít za kamarádku moji největší rivalku... vážně jsem se pokoušela natrefit na někoho jiného, ale když i po pátem otevření v knize jsem narazila na jako první Olivii... Tak jsem ji sem napsala :D)

Tak tenhle TAG je naprostý propadák pro mé okolí!!! Co jsem to dostala za rodinu? Ještě, že u sebe mám Kenjiho :P
Doufám, že vám dopadne líp, než mě!!! Hodně štěstí!!!

 

Žádné komentáře:

Okomentovat